دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید از خوانندگان معروف ایرانی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP لیلا

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسیح و آرش AP با عنوان لیلا همینک از موزیک ها

همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین / دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

ترانه سرا و آهنگساز : مسیح و آرش عدل پرور / گرافیک : معین حسنی
تنظیم کننده ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی / عکس : سهیل عدالت

Download New Music Masih And Arash AP Leyla

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP لیلا

 

متن آهنگ مسیح و آرش AP لیلا

این همه حرف در اومده بگو دروغه اینا ، بگو لیلا
همه الان مجنونن و مثل من میشه پیدا ، کی میشه لیلا
لیلا من بد زخمی شدم ، من همون حرفی شدم
که توی سینه یه آه موندش و لب تر نکردم
دلم تنگه خیلی / آخ لیلی لیلی / میخوام بازم صدام کنی تو خونه جون لیلی
لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا
توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا
لب ایوون من حیرون میشینم با چشمای گریون
نه نشونی نه یه پیغوم نمیاد دیگه این ورا مهمون ..

 

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP لیلا

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • مجتبی رنجبر

آرش

مسیح

مسیح و آرش AP

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی