دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید از خوانندگان معروف ایرانی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر ۲

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده قرص قمر ۲ از هنرمند خوش صدا و محبوب بهنام بانی

همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین / دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

ترانه سرا : کارن موسوی / تنظیم کننده : حامد برداران

Download New Music Behnam Bani Ghorse Ghamar 2

 

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر 2

 

 

متن آهنگ بهنام بانی قرص قمر ۲

شیدا شدم و پیدا شده عشقت تو دل مستم
یک دل که نه صد دل من به تو دلبستم عاشقت هستم
جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه
جان جان دوتا همزادیم و دیوونه
جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تای فرهادم
جان جان همه ی قلبمو بهت دادم

♫ تکست آهنگ بهنام بانی قرص قمر ۲ ♫

خانوم ها آقایان صدای مارو میشنوید از اولین آلبوم رسمی بهنام بانی …
بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم
بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم
جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه
جان جان دوتا همزادیم و دیوونه
جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تای فرهادم
جان جان همه ی قلبمو بهت دادم …

 

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر 2

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • مجتبی رنجبر

بهنام بانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی